Yurt Dışında Kız Tavlamak Vs Türkiye'de Kız Tavlamak

YAŞAMIN PRATİK GÜCÜ
By -
8
    Merhabalar, belirli bir süredir yurt dışındayım ve bir çok şeyle meşgulüm açıkçası ancak oyun oynamaya da zaman ayırdım şimdi tecrübelerimi sizinle paylaşacağım.

    Öncelikle Kız tavlamanın 4 farklı çeşidi olduğundan hepsiyle kıyaslayarak detaylıca anlatacağım. Ne olup bittiğini iyi anlamanız açısından.
    
    Yurt dışında kız tavlamak 'KOLAY' değil, sadece 'NORMAL' yani 'ZOR' değil. Yurt dışına geldikten sonra fark ettim ki Türkiye'de kız tavlamak inanılmaz zor ve zahmetli bir sanat. Buralarda normal, olması gerektiği gibi.

    Kadınlar açık görüşlü ve daha rahatlar bu ise iletişimi inanılmaz kolaylaştırıyor. Kadınlarla iletişime geçmek ve tanışmak pek zor değil ancak bu 'KİŞİSEL YETENEKLERİNİZE' kalıyor. Club ve sosyal ortamlarda pek çok erkeğin oyun bilmediğinden harcanması burada da aynı.


Öncelikle kıyasımıza SOSYAL ORTAMLARDAN başlayalım.

Yabancıların sosyal ortamları gerçekten eğlenceli ve serbest. Kimse diğeri üzerinde baskı oluşturmadığı için gruptan tanıdığınız kızla o gece işler ilerleyebiliyor. Ortam alkol üzerinde dönüyor bu ise sosyalliği inanılmaz yumuşatıyor. Müzik ve alkolle birlikte ortam neşeleniyor.

Türk kızlarında ise genel problem 'dedikodu'. Bir şeyler olup bittiğinde o unutulup gidiyor kimse takmıyor ama Türk kızları sürekli bu olayın dedikodusunu yapıyor. Yurt dışında olan türk kızları da ortam ne olursa olsun değişmiyor. Bence Türk kızı yurt dışına zor adapte oluyor erkekler daha kolay adapte oluyor.

Yurt dışında en çok dikkatimi çeken çoğu kişinin sevgilisinin olmasıdır. İnanılmaz oranda çift var buralarda yani yalnız insan sayısı pek az. Çiftler genelde bir çok şeye odaklı ve hayatlarını yaşamaya çalışıyorlar. Türkiye'de ki gibi problemli sevgililikler yok yani niye görüldü de bıraktın, niye oradasın vs. Böyle şeyleri pek takan yok. Genel olarak yaşam standartları yüksek olduğundan başka şeylerle meşguller. Bir çok erkek sevgilisini ortamından buluyor ve sevgili olmak çok kolay. Öyle Türk kızıyla olduğu gibi 40 takla atmanıza gerek yok. Kızlar burada çok Netler sizi ya kabul eder ya reddederler ortası yok. Zamanınızı çalmıyorlar ve işinizi zorlaştırmakla uğraşmıyorlar.

Yabancıların sosyal ortamları bizden çok iyi çünkü arkasında bir sosyalleşme kültürü var, biz de ise bu kültür olmadığından dolayı problemliyiz. Buralarda insanlar bir şeylerle uğraşıyor yani birbiriyle uğraşan pek kimse yok. Türkiye'de ise insanlar birbiriyle uğraşıyor, yurt dışından attığım fotoğraflar yüzünden beni takipten çıkıyorlar😂 Çekememezlik ve art niyet ciddi bir problem.

    Açıkçası Sosyal ortamlarda kızları elde etmekte sizin kişisel potansiyelinize kalmış bir şey. Yani tarzınız yoksa, hobileriniz yoksa, oyununuz yoksa ve özgüvensizseniz burada da zorlanırsınız. Bir çok yabancı erkek çok salmış olduğundan rekabette avantajlıydım yani Avrupa standartlarının üzerine çıkmışım haberim yok😂 Türkiye sağ olsun beni çok zorladığından ciddi bir gelişim sağlamışım çoğu Avrupalı erkekten kat kat iyi durumdayım. Bu ise beni çıldırttı açıkçası adamlarda ne imkan var ama hala mal gibi yaşayanları çok , bu iş kişisel başarıda bitiyor mal adam her yerde mal oluyor.

Gelelim GECE HAYATINA 😂

Gece hayatı şehrine göre değişiyor ama Avrupa ile Türkiye kıyaslanamaz bu konuda. Tr de sizi tek erkek mekana almıyorlar ve mekanlar ateş pahası. Burada en çok sevdiğim şey neredeyse her hafta 2-4 defa cluba gidebilmek ve club değiştirebilmek. Club ortamları gerçekten çok iyi, kızlar dans etmeyi biliyor ve eğer işinizi biliyorsanız birisiyle öpüşmeniz 1-2 dakika sürüyor.

Clublarda oyun kolay değil, biraz kaotik ama işi bilmenize bağlı. Çoğu erkek cluba avlanmaya gelse de bir şey yapamıyor yani abazan her yerde abazan. Beni avantajlı kılan şey DANS edebilmemdir yani baya iyi dans ediyorum, dans geçmişimden dolayı. O yüzden dans pistinde bir kızı çekip kucak dansı yaptırmam kolay oluyor. Alkol de ucuz kızlarla lobide oturup içebiliyorsun. Sigara içilen bölümde de kızlarla tanışıyorum genelde.

Türkiye de gece hayatı leş ve ötesi. Buralarla kıyaslanamaz. Türkiye'de gece clubında birisiyle tanışmak dert çünkü ortam çok gergin oluyor. Türk kızları dans etmeyi bilmiyor.

Buralarda grupça takılanların ortamından kız çekip aldığımda çok oldu ve kimse bir şey demiyor. İlk önce inceliyorum bakıyorum kız birisiyle mi değil mi diye eğer değilse elimi uzatıyorum ve çekiyorum kızı gruptan. Asla ısrarcı olmayın sadece bir defa deneyin kabul etmezse uzayın. Bir gecede 3-4 ret 3-4 kabul alıyorum. %50 başarı oranı inanılmaz.

Gece hayatı Avrupa'da efsane keşke daha çok zamanım olsa da gece hayatında yıllarımı geçirsem, insan bıkmaz burada gece hayatından.

Gelelim GÜNDÜZ OYUNUNA

Avrupa'ya ilk indiğimde ve biraz dolaştığımda ilk dikkatimi çeken şey sokakların inanılmaz genişliği ve sakinliği oldu. Sokaklar ve kaldırımlar devasa büyük, şehirlerde kaos pek yok(turistik yerler hariç).

Avrupadadaygame yapmak inanılmaz basit çünkü kızlar korkmuyor, direkt iletişime geçiyorsunuz. Her yaklaştığım kızla 3-5 dakika konuşmuşluğum vardır en az. İşin ilginç kısmı kızlar erkek arkadaşım varı en son söylüyorlar yani başta söyleyene denk gelmedim. Kızlara iltifat ettiğimde çoğunun yüzü kızarıyordu inanılmaz tatlı bir şey😂.

Daygame yaparken en büyük problem dediğim gibi kızların erkek arkadaşı olduğunu geç söylemesi ve inanılmaz oranda erkek arkadaşı olan kız var. Bir ara 10-12 tane erkek arkadaşı olan kıza denk geldim bir günde dedim bu kadar da olmaz. Burada kızı bir yere davet etmek basit yani çok büyük bir olay değil. Ancak şunu da bilmek lazım ki Avrupalı kadınlar meşguller gerçekten meşguller o yüzden instant date yapmak biraz daha zor geldi bana çünkü ya işe gidiyorlar ya okula ya bir buluşmaya. Ancak numara almak çok çok daha kolay ve buluşmakta basit. Bir çok kız bana ilk mesajı attı ki bu Türkiye'de pek nadir olan bir şey. Kızlar ilgileniyorsa net belli ediyor. Kezbanlık buralarda da var ama çok çok az.

Türkiye'de daygame zor çünkü şehirler kaotik ve kızlar korkuyor. En büyük problem korkmaları Avrupa'da öyle bir problem yok. Kızlar korktuğundan yaklaşmak stresli iş oluyor çünkü ani tepkiler verebiliyorlar tabi bazı kötü olaylar da olabiliyor.

Daygame bana göre Avrupa'da çok iyi yani gece oyunuyla beraber efsane bir başarı yakalanabilir. Hepsinden önemlisi ise kaldığın yerin clublara yakın olması, lojistik her şey o kötü oldu mu hiç bir bok olmuyor.

Gelelim SOSYAL MEDYA VE TİNDER

Açıkçası Tinder burada çalışıyor ama normal seviyede öyle çok efektif değil. 2019 itibariyle tinder ölü olsada eşleşme alınıyor ancak muhabbet ilerlemesi düşük. Türkiyede eşleşme almak çok zor burada normal öyle yüzlerce eşleşme alınmıyor onun için para ödemek gerekiyor yoksa sizi göstermiyor 20-30 eşleşmeden sonra uygulama sizi pasife alıyor. Tinder dediğim gibi gittikçe ölen ve bot dolan bir yer haline geldi, artık avrupa'da da inanılmaz erkek fazlalığı var tinder da o yüzden çalışması pek etkili değil. Daygame ve nightgame varken tinder anca bonus olabilir.

Avrupa'da sosyal medya kullanımı çok düşük, açıkçası az kullanıyorlar. Burada manken gibi kızların 200-300 takipçisi oluyor, profilleri herkese açık ve nadiren bir şey paylaşıyorlar. Mesajlaşırken sorun yaşıyorum çünkü kız arada bir giriyor ama kesin cevap veriyor öyle Türk kızı gibi 7/24 aktif olup geç cevap yazmıyor. Sosyal medya buralarda bir araç yani hayat amacı değil. Çokta takmıyorlar zaten herkes kendi dalgasında.


Türkiye'yi bu hale getirenlerde Türk erkekleri açıkçası Türk erkeğinin durumu hiç iç açıcı değil. Burada Hintli ve Arap erkeklerinden sonra oyunu en zayıf olan millet Türkler. Hintliler bana tanrı diye tapıyorlar çünkü onlar da cluba geliyorlar ama yüzlerine 1 tane kız bile bakmadı bugüne kadar. Hem çirkinler hem de ezik. Araplar daha beter onları siktir edin.
Türk erkeği ise gereğinden fazla yapışkan ve aptal. Çok duygusallar ve oyundan haberleri yok. Gururlular ancak kadınlar için çekici değiller. Türk erkeğinin aşağılık kompleksi var ve değişime kapalı yani gereksiz muhafazakar. Türk erkeği kendini değiştirmedikçe ve gelişmedikçe Türk kızları düzelmez. Burada bile kızları rahatsız ediyorlar yani sürekli mesaj atıyorlar. Azeriler Türklerden de beter hem kötü giyiniyorlar hem de daha abazanlar.


Bir Türk erkeği olarak size tavsiyem dostlarım kendinizi geliştirin ve çeşitli hobileriniz olsun. İş artık kişisel bir durum. Bir çok şeyle ilgilenin;

Kendimden örnek vereyim ki fikriniz olsun ne yaptığıma;

İyi seviyede yemek yapıyorum kızlar bayılıyor.
Orta seviye dansçıyım latin ve hip hop
Fotoğrafçılıkla ilgileniyorum(orta seviye)
Giyim kuşam (iyi seviye)
Fitim (yağ oranım %12)
Müzik setim var 
Film kültürüm iyi

Sizde gelişin kurtarın kendinizi

Yorum Gönder

8Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Dostum, yeni tecrubelerinle hosgeldin . Sen bir Alfasin bunu kabullen

    YanıtlaSil
  3. Dün tatlı bir Fc yasadim daygameden. Ama ret yiye yiye kezbanlar azima etti. Pesetmedim. Vazgecmedim. Türkiyede zor olduğunu bildigimden daha verimli calisiyorum. Sartlari zorluyorum. En kucuk firsati bile degerlendirmeye bakiyorum. Yoksa abaza kalip elini sikiyosun. Elini sikmek erkeklerin coguna daha kolay geliyor, cunku bu zorlugu cekecek enerji zaman ve cesareti, ozguveni, bilgisi yok. İsin kolayina kaciyorn Turk kizlarinin cogu da 61 cekiyor. Kendini parmakliyor ve ya salata havuc kullaniyo . Erkeklere vermiyorlar abazalik tepe noktasina variyo. Eskortlara hucum ediyor herkes , eskirtlar ssnki altin kaplama vajinasi varmis gibi fiyatlar istiyorlar

    Girisken ve caliskan olun.

    Yoksa mevcut abaza surudue siz de dahil olup. șlap șlap 31 ceke ceke kamburunuz cikar pc basinda :)

    YanıtlaSil
  4. Eyvallah reis yorumuma çok geçmeden yeni bir yazıyla cevap vermen beni çok mutlu etti. Sen bi harikasın. İlk ağızdan bunları duymak beni daha çok motive etti.

    YanıtlaSil
  5. çok faydalı tespitler olmuş

    türkiyede gece ve sosyal ortam olayı oldukça zorlu geliyor

    her ne kadar fazla normal kabul edilmesede turkiyede yinede en iyisi daygame

    yada bir diğer yöntem pekte puaların tercih etmediği birilerinin ortamına girip

    birşeyler yapmaya çalışmak

    YanıtlaSil
  6. Amerikaya gidebilirim ama umrumda değil Türkiye daha çok sarıyor beni iş hayatı olsun diğer her şey olsun daha zor bu da daha tatmin ediyor beni it gibi çalış bey gibi ye olunca durum artık çoğu şeyin kapısı zaten açılıyor

    YanıtlaSil
  7. "Hintli ve arap erkeklerinden sonra oyunu en zayıf olan millet türkler. " demişsin. Türklerin ten renginin esmer olması, vs. gibi şeyler de Türklerle ilgili kötü bir izlenim bırakır mı, ne düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi ten her yerde eksi puan. O dezavantajı iyi bir tarzla kapatabilirsin.

      Sil
Yorum Gönder