Konuştuğunuz Kadının Aniden Soğuma Nedenleri

YAŞAMIN PRATİK GÜCÜ
By -
4
Merhaba dostlar bugün bu konuda biraz yazmak istedim.

Bir çok soru alıyordum bu tür tanıştık,konuşuyorduk her şey iyiye güzele giderken kız bir anda cevap vermemeye, aramalarımı açmamaya başladı, bazıları ise engellediğine dair şeyler söylüyor. Ben buna "soğuk orospu yanı" diyorum kısaca.

Açıkçası bu tür deneyimleri bol olan bir adamım. Kadınların bu yönünü de fazlasıyla iyi deneyimledim. Yani konuşmadan sekse kadar olan süreçlerin her birinde aynı şeyi tekrar tekrar yaşamışımdır.

Şimdi bunun temel nedeni nedir? Diye soruyor ve merak içerisindeyseniz basitçe söyleyeyim; "ilişki ve seksi, kadından daha çok isteyen taraf sizsiniz" demektir.

Kadın bu durumda kazanmaktan çok kaybedeceğini anladığı düzlemde bir anda o ilgili, anında cevap veren ve sevecen yönünün yerini acımasız ve ilgisiz bir soğuk orospu alıyor. Buna alışmaya başlasanız iyi olur çünkü güzel bir hayat deneyimidir.

Kadınlar ilişkilerinde kazanmak isteyen ve ilişkileri temelde bir kazanç olarak gören taraftır. İlişkiler bir kazanç ve başarıdır kadınlar için ama bunu asla söylemezler. Klişeleşmiş yalanların arkasına sığınırlar ki yargılanmasınlar bu tercihleri yüzünden.

Kadın sizden soğuyorsa aslında temel sorunun değerle ilgili olduğu söylenemez çünkü kadın sizde bir şey bulmuş ki konuşmaya,buluşmaya ve enerji sarf etmeye başlamış. Sorunun komfor olduğunu da söyleyemem çünkü çoğu erkek zaten temelde güvenilirdir. Burada sorun erkeğin çaba ve niyetinin çok net olmasıdır. Bu bazen iyi olsada yani arkadaş konumuna düşmenizi engellesede bazen kafanıza sıkmanız demektir.

Kadın sizde potansiyel görmüş, sizi bir imgeye oturtmuş demektir. Bu imgenin zamanla dışına taştığınızı gördüğünde size olan saygısını yitirmeye başlar. Başlangıçta ki imajı koruyamamışsınızdır veya kızın beklentileri sizin üstünüzdedir.

Bu hataya kız tavlamaya çok odaklı olduğum zamanlarda çok düşüyordum çünkü amacım netti ve istediğimi elde etmek istiyordum. Bu ise tüm eforu ve çabayı benim üzerime yüklüyordu. Kızla tanışmaya çalışan bendim, numara almaya çalışan, iletişimde kalmaya çalışan, buluşmaya çalışan, eve götürmeye çalışan vs aslında ilişki ve seksi ben daha çok istiyordum amacıma ve sonuca aşırı odaklıydım. Beynimde ki taslak basitti. Kızla tanış,konuş, buluş ve eve getir. Ancak zaman bana şunu öğretti kadının bu süreçte yaptığı açıkça bir şey yoktu. Onun için her şey evetlere ve hayırlara kalmıştı. Yani kızın keyfine kalıyordu.

Çoğu erkekte temel olarak bu hatayı yapıyor çünkü lanet çükümüz ıslak bir delik arıyor. Bu ise seks için çabalamanıza neden oluyor. Bu gayet doğal olsada kadınlara yazan erkek sayısının fazla olması ve çeşitli deneyimleri onları bazı şeylere daha isteksiz hale getiriyor.

Ben ise bu sorunun veya düşülen bu durumun temel sebebinin çözümünü keşfettim. Hayatın garip oyunları ve kaderin cilvesi size farklı şeyleri öğretiyor.

Bir erkek eğer kendi hayatına çok odaklı değilse yani saplantılı, tutkulu olarak bir şeylerle uğraşmıyorsa, öncelikleri kendisi değilse kadınlar bunu hissediyor. Kadın sizin sürekli ulaşılabilir ve istekli halinizi görüyor. Sekse olan isteğinizin farkında ve sizin daha çok istediğinizi anlıyor. Siz hayatın içinde boş kalmış bir am sevdasınsa olduğunuzu fark ediyor.

Bir erkek olarak o yüzden hayatınız çok önemli. Özellikle şanslı bir yakışıklı adam değilseniz hayatta ki başarınız çok daha önemli.

Zaman içerisinde kendi hayatımı geliştirme çabalarım içerisinde fark ettiğim benim bir ilişkiyi istemediğim zamanlarda veya öyle bir çabam, kaygım ve derdim olmadığı zamanlarda kadınların daha istekli olduğudur. Sanki kaderin bir cilvesi benim çabalarımın anlamsızlığını ortaya koyuyordu.

Bende bu dersleri iyi anladım ve kendi hayatıma bakıyorum yani bir kadından bir isteğim beklentim yok. İstediğini yapsın veya yapmasın benim umrumda değil. İstediğiyle yatsın kalksın umrumda değil. Umursadığım tek şey kendim. Tüm zekamı ve potansiyelimi kendim için kullanıyorum. Kendi refahım ve kendi mutluluğum her şeyin üstünde. Bir kadınla olabilecek ilişki amacım yok. Taptığım tek şey kendim ve önemsediğim dert ettiğim şey.  Bu ise beni hayata karşı hırslı ve azimli hale getiriyor. Kendim için iyisini istemeye başlıyorum.

Beklentileriniz hayatla ilgili olmalı. Bir ilişki ancak hayat tarzınızın bir "yan ürünü" veya "sonucu" olmalıdır.

Siz hayatta başarılı oldukça ve geliştikçe şansınız artacaktır. Zaten kadınlarla ilişkiler şans işidir ama kimisinin şansı çok yüksek kimisinin şansı çok düşüktür.

Benim amacım sizin şansınızı arttırmaktır. Sizden daha yakışıklı,uzun boylu,zengin veya her hangi bir sebepten sizden daha iyi olanlarla rekabet etmenizi sağlayabilmektir. Tüm handikaplarınıza rağmen, zorluklara rağmen onları aşabilmeniz ve kendinizi var edebilmenizdir.

Yorum Gönder

4Yorumlar

  1. Şuana kadarki en iyi yazılardan

    YanıtlaSil
  2. İlişkiler de kadına nasıl güven veririz bununla ilgili gelsin lütfen çekicilikten sonra en önemli şey güven ama daygame de sıkıntı oluyor benim açımdan güven vermek

    YanıtlaSil
  3. üzerinde çokta durulmaması gereken bir konu
    bu şekilde duşundükçe işin içinden çıkılmaz
    tamamen kıtlık mentalitesinden kaynaklı bu tarz konulara kafa yormaya hiç gerek yok
    olana eyvellah olmayana yallah demek gerek
    bunu abartıp tek kadın için kendini parçalayan erkekler olması da ayrıca urkutucu

    YanıtlaSil
  4. Hocam tamam da daygame yuzde 90 sekse yonelik bir tanisma bicimidir. Kadin zaten bunu bilir, ve azginlik aninda tanismissan deli gibi sevisir zevk alip , firsati bulmusken bol bol doyum saglar. Sosyal ortam da surekli gordugumuz insanlarla ise daha cok uzun sureli iliski veya evlilik niyetli oluyor.

    Sokakta seni tanimayan bir kadin zaten yasadigi bu iliskiyi herkesten gizler, sevgilisi varsa ondan da gizler.

    Sen tanimadigin bir kadina gidip set acip , iltifat etmekle zaten seks yapalim mi diyorsun. Flakelerin cok fazla olmasi bundan.

    Eger uzun soluklu bir iliski ariyorsaniz sosyal ortamlarda surekli gordugunuz insanlarla tanisin, okulda, kursta, ark ortaminda vs.

    Barda tanismak da seks amacli bir tanismadir mesela.

    Ayrica kadin erkegin biraz caba harcamasini ister, kararliligini gormek ister. Hemen pes eden erkekle zaten pek bir seye yanasmaz. Cunku onu yeterince istemedigini dusunur.

    Ben de deneyimlerime gore yazdim.

    YanıtlaSil
Yorum Gönder